Mi az a válságmenedzsment?

A válságmenedzsment (válságkezelés) olyan szervezeti folyamat, amely arra irányul, hogy egy vállalkozás a nehéz pénzügyi, működési vagy piaci helyzet-válság közepette gyorsan felismerje a problémákat, megállítsa a romló folyamatokat, és új pályára álljon.
A cél: fenntartható működés visszaállítása, és olyan szervezeti modell kialakítása, amely hatékonyabb és stabilabb, mint a válság előtti állapot.


Mikor van szükség válságmenedzsment-beavatkozásra?

A válság jelei lehetnek:

  • Csökkenő árbevétel, növekvő veszteségek

  • Likviditási problémák, kintlévőségek növekedése

  • A működési struktúra nem reagál a piaci változásokra

  • A vezetés hirtelen, kapkodó döntéseket hoz

  • A munkavállalók motiváltsága és teljesítménye romlik
    Ez csak néhány tipikus jel, amelyek már figyelmeztetőként szolgálnak.


Miért érdemes minket választani?

A Global Inverse Kft.-nél a válságmenedzsment szolgáltatásunkkal azt vállaljuk, hogy:

  • Gyors, átfogó helyzetelemzést végzünk – feltárjuk a problémák gyökerét.

  • Egyedi stratégiát dolgozunk ki – olyan megoldásokat kínálunk, amelyek az Ön vállalkozására szabottak.

  • Koordináljuk a végrehajtást – nemcsak tanácsot adunk, hanem segítünk a bevezetésben is.

  • Kockázat- és követésmenedzsmenttel gondoskodunk arról, hogy a megoldás hosszú távon is működjön.


Szolgáltatásaink részleteiben:

  • Diagnózis és működés felmérése – pénzügyi, működési, piaci liter elemzés, strukturális gyengeségek azonosítása.

  • Megmentési és átalakítási terv készítése – például költségstruktúra optimalizálása, likviditás helyreállítása, működési folyamatok átszervezése.

  • Vállalat átstrukturálása – jogi, pénzügyi és szervezeti tanácsadás az új működési modell kimunkálásához.

  • Válságstáb támogatása – operatív irányítás, projektek, változások koordinálása a válsághelyzetben.

  • Kommunikáció és stakeholder-kezelés – belső és külső kommunikáció a válság alatt: munkavállalók, hitelezők, beszállítók, ügyfelek kezelése.

  • Monitoring és riportálás – rendszeres beszámolók, visszacsatolás a bevezetett intézkedések eredményességéről.


Hogyan indulunk el?

  1. Kapcsolatfelvétel – Vegye fel velünk a kapcsolatot az első konzultáció érdekében.

  2. Helyzetfelmérés – A konzultáció során áttekintjük a vállalkozás jelenlegi állapotát és a válság jeleit.

  3. Terv- és megállapodás-kötés – Elkészítjük a válságmenedzsment tervet, és közösen meghatározzuk a célokat, felelősöket, határidőket.

  4. Megvalósítás – Elindítjuk az intézkedéseket, koordináljuk a folyamatokat.

  5. Eredmények követése – Mérjük a hatást, és adaptáljuk a stratégiát, ha szükséges.


Kulcsszavak, amelyekre fókuszálunk

válságkezelés, válságmenedzsment, vállalati átalakítás, likviditás helyreállítása, szervezeti átszervezés, működési stabilitás, strukturális átalakítás, kockázatmenedzsment

 

1154 Budapest,
Gábor Áron utca 32/A